Kontakt oss

Merk: Grunnet stor etterspørsel på våre produkter, til stadig mangel på råvarer i verden og dermed forlengede leveringstider, opplever vår kundeserviceavdeling eksepsjonell stor travelhet. Vi kan dessverre ikke overholde vår vanlige svartid på e-post på 3-4 hverdager og anbefaler derfor at du søker hjelp i selvbetjeningen før du kontakter oss. Takk for forståelsen.

Generelle henvendelser
Hvis du har spørsmål av generell karakter/om kjøp av ny ovn, kan du skrive til oss på info@aduro.dk.

Reklamasjoner
Hvis du opplever en defekt eller et problem med din peis-, pellets- eller hybridovn, kan du få hjelp og gode råd i vårt kundeserviceunivers døgnet rundt – uten ventetid. Hvis du fortsatt ønsker å opprette en reklamasjonssak, er det viktig at vi har nødvendige data for å kunne gi deg best mulig hjelp. 

Reklamasjonsregistrering

Merk: Reklamasjonsskjemaet kan ikke sendes uten tre vedlagte bilder. Hvis din reklamasjon vedrører en reservedel, tilbehør eller et outdoor-produkt, kan du tilføye tre like bilder av feilen.

Kontakt kundeservice
Kundeservice kan hjelpe deg med spørsmål om Aduro ovnen du har. Send en e-post til service@aduro.dk.